Missie & Visie

Onze missie is een kind laten schitteren met al zijn eigen talenten. Als team creëren wij een veilige en fijne omgeving voor de leerlingen. Een kind wordt gehoord en mag er zijn.

Wij bieden een gestructureerde en voorspelbare omgeving aan. Middels de methode GIP (van groeps- naar individueel pedagogisch handelen) leert een leerling zelfstandig zijn werk te maken. Eigen verantwoordelijkheid hiervoor dragen, is iets waar naartoe gewerkt wordt. De leerkracht is coach en inspirator in dit proces die de leerling helpt eigenaar te worden van zijn eigen leerproces. Dit houdt in dat iedere leerling helder voor ogen heeft welke doelen hij zichzelf stelt en weet wat nodig is om deze te behalen (leren zichtbaar maken). Door met de leerling in gesprek te gaan, bieden wij onderwijs op maat afgestemd op elke leerling.

Ambitie is voor ons belangrijk. Wij prikkelen de talenten van de kinderen door het aanbieden van een gevarieerd lesaanbod, waarbinnen gedifferenteerd wordt op kindniveau.

Daarnaast worden onze leerlingen zo goed mogelijk voorbereid op de maatschappij van de toekomst, door in te spelen op vernieuwingen.